Akcja „Lato w szkole” 2025

W okresie wakacyjnym Szkoła Podstawowa nr 55 zaprasza do udziału w akcji „Lato w szkole” uczniów z klas I – VIII szkół podstawowych, zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.

Jak co roku, głównym celem akcji jest zapewnienie dzieciom pozostającym w mieście w czasie wakacji opieki połączonej z ofertą pożytecznego i atrakcyjnego spędzenia wolnego czasu. Opieka nad dziećmi w formie ciekawych wyjść i wycieczek, warsztatów i spotkań, zajęć sportowo-rekreacyjnych, plastycznych, tanecznych i innych będzie sprawowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 dla dzieci do 10 roku życia oraz od 8.00 do 14.00 dla dzieci starszych.

Koszt jednego tygodniowego turnusu, który ponoszą rodzice, to 350 zł

Istnieje też możliwość wykupienia obiadów – koszt zostanie podany w późniejszym terminie na stronie internetowej szkoły.

Dziecko można zgłosić na dowolną liczbę tygodniowych turnusów.

Warunkiem uczestnictwa uczniów w akcji jest zapisanie dziecka przez rodzica (terminy przyjmowania zapisów poniżej). Zapisanie dziecka na listę uczestników nastąpi, gdy rodzic dostarczy komplet dokumentów (1. wypełnioną kartę kwalifikacyjną wypoczynku, 2. podpisaną klauzulę informacyjną RODO, 3. podpisany i zaakceptowany regulaminu półkolonii) oraz wpłaci kwotę: 350 zł

Uwaga! Na każdy turnus należy złożyć osobno komplet dokumentów.

Prosimy o podejmowanie przemyślanych decyzji w sprawie zapisu dziecka na półkolonię, gdyż w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 2 tyg. przed rozpoczęciem danego turnusu kwota ta nie będzie zwracana (wyjątkiem jest sytuacja, gdy na miejsce rezygnującego wpisze się inne dziecko).

PLANOWANE TURNUSY:

I. TURNUS 30.06.-4.07.2025 r.

II. TURNUS 7-11.07.2025 r.

III. TURNUS 14-18.07.2025 r.

IV. TURNUS 21-25.07.2025 r.

V. TURNUS 28.07.-1.08.2025 r.

VI. TURNUS 4-8.08.2025 r.

TERMINY PRZYJMOWANIA ZAPISÓW:

  • 8 V 2025 r. (czwartek) w godz. 14.30-17.00 u p. Joanny Słowiak, sala nr 2
  • 12 V 2025 r. (poniedziałek) w godz. 15.30-18.00 u p. Jolanty Goch, sala nr 2
  • 16 V 2025 r. (piątek) w godz. 15.30-18.00 u p. Natalii Magdziak, sala nr 2